خبر جدید از معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

خبر جدید از معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور اظهار داشت: با وجود اداره وزارتخانه آموزش و پرورش توسط سرپرست و به دلیل اهمیت آن، گزینه جدید بزودی به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 25
کد خبر: ۱۰۶۷۲۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرد که گزینه پیشنهادی دولت برای آموزش و پرورش، بزودی معرفی خواهد شد.

 

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی درخصوص معرفی گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: با وجود اداره این وزارتخانه توسط سرپرست و به دلیل اهمیت آن، گزینه جدید بزودی به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌شود.

 


وی افزود: برای تصدی وزارت آموزش و پرورش گزینه‌های متعددی مطرح است که هفته آینده با تأمل و بررسی، شایسته‌ترین فرد از نظر کارآمدی، به مجلس معرفی می‌شود تا پس از کسب رأی اعتماد در رأس این وزارتخانه قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، طبق اصل ۱۳۵ قانون اساسی رئیس‌جمهور برای معرفی وزیر جدید سه ماه فرصت دارد و وزارتخانه می‌تواند در این مدت با سرپرست اداره شود که علیرضا کاظمی عهده‌دار این مسئولیت است.

مجلس شورای اسلامی ۳ شهریور امسال بود که به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم رأی اعتماد داد و از میان این گزینه‌ها، فقط حسین باغگلی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش رأی نگرفت؛ و آخرین مهلت معرفی نیز ۳ آذر ۱۴۰۰ می‌باشد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده